Поршень - один з ключових елементів ДВС. Саме він приймає на себе енергію вибуху паливо-повітряної суміші в циліндрі і перетворює її в механічну роботу. Основні йного положення називають 4-ма тактами:
Впуск повітря в циліндр;
Стиснення паливної суміші до займання палива;
Робочий хід під дією енергії від згоряння палива;
Випуск відпрацьованих газів.
Поршні Perkins проходять мільйони тактів в дуже агресивному середовищі, тому якість їх виготовлення є життєво важливим фактором. Заміна цих деталей аналогами або підробками - це дуже великий ризик, який ніяк не зможе виправдати така економія.
Маєте знати, що також буде потрібно замінити:
Поршневі кільця. Вони зношуються швидше поршнів, тому при заміні виконані даних робіт завжди змінюють і кільця.
Гільзи. Якщо поршень пошкоджений або зношений, то гільза теж має пошкодження і повинна бути замінена.
Втулка шатуна. Також, но нову має бути замінена втулка шатуна.
Верхні прокладки. Головка циліндра також знімається, і її прокладку не можна використовувати повторно.
Нижні прокладки. При заміні поршня знімається масляний картер і повторно використовувати його прокладки не можна
Кріплення. Гайки шатуна, як правило, можна затягнути з потрібним зусиллям лише один раз, тому правильне повторне затягування неможливе.
Моторне масло. Масло необхідно злити при винонанні робіт, і його повторне використання неприпустимо
Масляний фільтр. Заміна забрудненого масляного фільтра обов'язкова при заміні масла.