Масло Perkins в Україні!
Мінеральне моторне масло для дизельних двигунів Perkins SAE 15W - 40-це найкраще рішення для вашого двигуна по співвідношенню ціна/якість.
Спеціально розроблено для двигунів Perkins, що використовуються на спецтехніці і дизель-генераторних установках. Вироблено в Фінляндії.

Офіційний сервіс для
вашого двигуна Perkins

Єлемент двигуна
Модель двигуна
Фото
В обране
В кошик

Найменування товару

Каталоговий номер

Наявність

Вартість

Кількість

615.18 грн.
615.18 грн.
615.18 грн.
1 578.23 грн.
1 578.23 грн.
1 578.23 грн.
1 334.04 грн.
1 334.04 грн.
1 334.04 грн.
459.24 грн.
459.24 грн.
459.24 грн.
678.59 грн.
678.59 грн.
678.59 грн.
3 329.52 грн.
3 329.52 грн.
3 329.52 грн.
3 329.52 грн.
3 329.52 грн.
3 329.52 грн.
164.51 грн.
164.51 грн.
164.51 грн.
86.54 грн.
86.54 грн.
86.54 грн.
239.90 грн.
239.90 грн.
239.90 грн.
1 675.90 грн.
1 675.90 грн.
1 675.90 грн.
2 514.71 грн.
2 514.71 грн.
2 514.71 грн.
Колінчатий вал та шатуни

Колінчатий вал та шатуни

Колінчастий вал Perkins відноситься до основних елементів двигуна, головна функція якого - перетворення зворотно-поступального руху поршнів, що передається валу через шатуни, в момент обертання.

Умови роботи колінчастого вала такі, що він повинен бути не просто міцним, а неймовірно міцним. Це досягається за рахунок спеціальної конструкції вала, оптимального підбору матеріалів і надточного виробництва. А після виготовлення вал зазнає ретельного тестування, щоб упевнитися в тому, що вал здатний прослужити так само довго, як і весь двигун.

Заміна даного вузла проводиться рідко, найчастіше колінвал не замінюється протягом усього терміну служби двигуна. Але, в разі заміни, слід обирати тільки оригінальний вал Perkins, тому що інші варіанти можуть призвести до передчасної поломки.

При заміні колінчастого валу також замінюються:

  • Підшипники колінвалу не рекомендується використовувати повторно, тому їх обов'язково змінюють при заміні самого вала.
  • Прокладки. При заміні валу знімаються картери колінвалу і приводу ГРМ, а також їх прокладки повторно не використовуються.
  • Передній і задній сальники знімаються і міняються при заміні колінвалу. Повторна їх установка недопустима.
  • Кривошипно-шатунний механізм старого валу може виявитися зношеним. Також він може бути пошкоджений при знятті зі старого колінвалу. У будь-якому з цих випадків потрібно виконати заміну на новий.

Підпишіться на нашу розсилку, щоб отримувати останні новини про нашу продукцію